Autoavaluació i Valoració de l'assignatura

L’última sessió de la matèria és la que et fa pensar i recordar tot el que has viscut durant tot el temps que ha durat i, simplement recordar el que s’ha mencionat avui a l’aula, perquè creiem que és el més important a destacar per tot el que s’ha viscut i après al llarg de tot aquest procés d’aprenentatge sobre l’educació física.

L’última sessió de la matèria és la que et fa pensar i recordar tot el que has viscut durant tot el temps que ha durat i, simplement recordar el que s’ha mencionat avui a l’aula, perquè creiem que és el més important a destacar per tot el que s’ha viscut i après al llarg de tot aquest procés d’aprenentatge sobre l’educació física.

En començar l’assignatura, estava molt motivada i amb ganes de veure que és el que fariem a l’assignatura, tot i que inicialment pensava que seria una matèria on es treballarien més esports i on es farien moltes sessions teòriques, on s’haurien de fer moltes fitxes i propostes d’activitats en forma de treballs i redactats.

Al llarg de les sessions he pogut comprovar que l’educació física és molt més que un conjunt d’esports i del que pensava que anava a ser. He après a veure-la com una eina educativa molt potent per a l’educació dels infants, on es poden treballar aspectes com la cooperació, la inclusió i el desenvolupament personal. A més, he après estratègies de dinamització molt útils i he pogut veure, a través de diverses dinàmiques i pràctiques a l’aula, com es pot organitzar i dinamitzar una situació d’aprenentatge esportiva completa, tenint en compte tant els objectius didàctics com les necessitats del grup classe.

M’emporto moltes idees de propostes i sessions esportives que podré implementar en un futur com a docent, activitats que no són les prototípiques i repetitives de sempre, i les que feia jo a l’escola, sinó que ara considero més important el fer pràctiques més dinàmiques, motivadores, enriquidores i educatives per a l’educació dels infants. També he pres consciència de la importància de fer una bona planificació, pensada no només en termes organitzatius, sinó també per adaptar-se a totes les necessitats dels infants, adaptant les activitats perquè tothom pugui participar activament.

En definitiva, marxo amb una mirada molt més oberta i àmplia sobre l’educació física, amb més recursos, idees i, sobretot, amb una visió més conscient del seu potencial pedagògic.



Comentarios

Entradas populares de este blog

14.05.2025

Jornades esportives

Jornades esportives